Sunday, 4 September 2011

Cara Membeli Cikaro~




Nak beli cika? Takut kena gegor abg polis dan jabatan agama? Hmmm ini ada jualan panas beb! Nampak Terang dan Jelas lagi beb. Tinggal berduit dan nak pilih jer tengah2 orang ramai. Pehhh secanggih mana teknologi  yang dah cipta kat dunia ni~ ni jam aku lom jumpa lagi mesin cikaro yang ala2 seperti mesin air ni.wahaha kalau betol lah wujud ciptaan seperti mesin ini~ aku sure lah semakin ramai manusia:


1) Amek kesempatan utk membeli tak kira usia muda mahupun tua~

2) Membantah dan ingin menghapuskan pencipta mesin ni~

3) Semakin ramai menghargai duit syiling~

4) Isteri dan awek2 semakin takut melihat pasanganya keluar berseorangan sendirian~

5) Ramai bujang bergaduh untuk berebut~

6) Bapak Ayam semakin berteknologi inovatif dalam perindustrianya~

7) Yang Kaya semakin Puas, yang Miskin semakin Puasa~


8) Perompak kemungkinan memikir 2x nak rompak duit atau cika~

9) Syarikat air yg menjual melalui mesin mungkin kerugian melampau akibat persaingan gelap~

10) Ahlak semakin runtuh, dosa menambah, kemungkinan negara ditimpa bala dan malapetaka yang sangat dahsyat~


Itulah kreatifnye mesin ini tapi sangat2 MUSTAHIL kalau ia wujud! Kalau wujud pon mungkin dah kena humban kat sungai~ Mungkin ada yg konon2 amek syiling nak beli air Dr.Sukida la, last2 TERmelencong ke tempat laen seperti mesin ni pon parah gak weyhh!! hahaha.. Papepun tahniah la video bergambar ni kerana termasuk ruangan tak yah uji akal, memang gila kalau betol2 wujud weyhhh kui kui kui! 


psssst: 100 Yen = RM 3.86! Duit Raya RM5 pon dah boleh angkat 1~ wahaha harap xwujudlah benda ni!

7 comments:

Anonymous said...

siap ada katil sekali tak tahan tuh..ahahah

Roti Telur said...

perhhhhh..memey terbaik kehkeh..

Tak Yah Uji Akal said...

haha bahaya2!!! :p

miratun madihah said...

Kahkah,memang gila :D

Tak Yah Uji Akal said...

memang gila xpe kak..jangan jadi gila betol2~ haha~

Fahz said...

dasyat nie..hahahha

Key said...

jgn la jadi betul2 -.-