Saturday, 3 September 2011

Video: Ohh Begini Rupanya Belakang Tabir Ratu Pondan Siam~



Salam lebaran! piwwwit selalu kita tgk golongan 2 alam ni, kat TV, kat gambar, internet ke, xpun yang pernah jumpa dtempat2 panas.. Kalini pakcik nak tunjuk pondan live dari video kalau mereka yang memasuki pertandingan Ratu Cantik Pondan ni~ Macam biasa la. Sape lagi negara paling ramai buat pertukaran jantina ni kalau x kt Thailand kan? jom lihat aksi mereka!


video


Hahaha apa macam? Ada laki yang cair ka? Ke lepas korang tengok ni tergamam yang lelaki dalam ni lebih cantik dari perempuan? Korang pikir korang ujilah akal sendiri k! Papepun Tahniah kepada golongan diatas ini kerana telah ditempatkan muka anda didalam blog TakYahUjiAkal ni... piwwwwit!!

pssst: cam haremmmm sume peserta ni koi3!!

10 comments:

mAy Lee said...

lawa nya dorang.. kalah kaum perempuan original.. huhuhu..
tak acilah.. hahahaha..

Tak Yah Uji Akal said...

dah2...jangan jeles! wahaha :P

Anonymous said...

cantik siot!!!...peeewwiittttt....
uuuuuwweeeekkkk~`
tetibe nak muntah lak...ngeeee...
xyah uji akal..tgk "bawah" pon da tau...

Tak Yah Uji Akal said...

Tengok bawah?? haha sumpah wa pon xsanggup!! bahaha~

sarah hanafiah said...

wah kalah kecantikan i laa nyah T_T

Anonymous said...

ade ke yg snggup??..
bawah x ori ape cerLOP??

Tak Yah Uji Akal said...

sarah: haha xpe2..cantik original adalah terbaek wok! ahaks
Ano: ada saja kalau yang bersanggup~ ngeh3..

sUe UnniE;) said...

haha. cantek. ratu cantik lagi.. ;D

A to Z Lyrics said...

Queen Super Model comey lagi cantik....~ hahahah!


join group (Kakiblog) dari facebook!

Wawazzup said...

gila r kalah pempuan ori nih..geli lak aku..