Friday, 9 September 2011

Kelebihan Memakai BOTOX~





Kepada peminat blog Tak Yah Uji Akal! Apa kabar semua?  Semakin cantik dan hensemkah anda hari ini ngeh3~ Macam biasa kalini nak bukak entri pasal Botox! Semua tahu apa tu Botox kan. Sejenis bahan yang boleh meregangkan otot, prosesnya akan disuntik bahan itu kedalam kulit. Erti kata lain nak cantik la haha kalau rasa diri tu dah berkedut. Kat sini ada video macamana cara die inject...





Amacam..ada sesapa nak try? Rilek jer awek ni kena cucuk2 kan nak cantik tegang kulit.. Hasilnya mestilah untuk nampak cun kan.. Karang nak pakai Susuk takut "ternampak" macam2 plak kan? keh3~ Tapi pakai lah botox weyh...serius banyak kelebihan~ Nak tahu apa kelebihan dia? mehhh sini tengok gambar2 dibawah:

















psssst: Kecantikkan adalah hak milik setiap insan~ ughhhh sungguh mengerikan~ :D ( kelebihan pada BOTOX yang xjadi )

12 comments:

JorjaZahra's Collection said...

eyyuuww..botox or botox..

adaQue yahya said...

yucks ! serammmm giler !

maya anis said...

baru je teringin nak pakai...xjadi laa...hahahhaha

Tak Yah Uji Akal said...

haha pakai2..jangan takut jangan geli..setiap benda ada risiko~ kah3...

miratun madihah said...

jum pakai botox,hot sikit ,market sikit.Hahhaha

Nafisah Ruslan said...

eeeee.... buruknya!

ANISA said...

that's just freaky..no way botox...

Tak Yah Uji Akal said...

hahah jom2~ jangan segan jangan malu..masuk blog weyh gmbr nti~ keh3

mindaKhayaLan said...

oo macam ni botox..ni ke dorang cari..huhu

budakijaupendek said...

gamabr yg last ni real. haha

RinsyaRyc said...

hehe.. comelnye...

http://bulatmata.blogspot.com/

sis92 said...

arrrgghh..arrrgghh..arrgggh..waaaaa..waaaa.arrraggggh...arrrgaggh...
.............pengsan kena sawan............hahaha