Friday, 9 September 2011

Pelik: Awek Ni Takut JERUK!





Kat dunia ni terdapat macam2 manusia pelik! Sekali lagi kepelikkan tu muncul apabila terdapat seorang awek ni TAKUT KEPADA PICKLES atau jeruk ( biasa jeruk camni ada kat burger McD selepas dipotong mcm timun2) ~ pehhhh mula2 aku tengok video ni pon macam xcaya. Tapi bila dah tengok, memang reaksi muka dan seluruh badan dia gegel mengalahkan orang parkinson~ dia ni ada trauma kot dengan jeruk ni sampai teruk sekali takut dia hohoho! jom tengok! 




psssst: Adakah Jeruk yang awek ni maksudkan sebenarnya adalah HANTU JERUK PURUT?? 
( sejak bila pulak minah ni layan filem seberang wahaha ) 



9 comments:

Nyamuk Terbang said...

gila tkt smpai mcm tue
damn!! ad crta hntu xder kpla tue plak dkt bwh mlm2 mcm nie.hoho

Tak Yah Uji Akal said...

hihi jangan takut2 kak~ ini hantu baek punye..bole sedap makan~ haha

Arul said...

ini punye hantu pun ade..hahaha

Arul said...

ini punye hantu pun ade..hahaha

sha my heart said...

boleh pula mcm tu..

jeruk purut? pelik kan nama tu. indonesia

Tak Yah Uji Akal said...

Hahaha masalah xde hantu pon~ dah takut gak minah ni..adehh :P

Aku Si Pujangga said...

haha.. sengal tol..

dilahbuzz said...

gilerr.ngn bendalah tuh pon takut. tp btul. kalau tkut mmg sush nk kwl even dah cuba. silap2 boleh mati terkejut. =)

budakijaupendek said...

ele dulu sngt selalu tgok show ni.
mcm berlakon je lebih,
pe kejadahnya takut tgok jeruk.
hempuk kang..
klo tgok mcm2 episod lgi ade.
huhu