Monday, 5 September 2011

Nantikan Sambungan Filem Hantu Bonceng 2!!




Ada sesapa dah pegi panggung menonton filem ni? Filem ni dah pun keluar masa Hari Raya pertama lagi! Mengisahkan Amran seorang delivery yang kaki lumba haram. Sehari selepas dia menang dapat la habuan seorang bohsia bernama Maya, dah la malang, berbau lagi lak tu!! Sebab  telah berlaku satu kemalangan dimana bohsia tu mati ditempat kejadian! Sejak kejadian tu, Amran sering diganggu dgn hantu Maya dimana Maya menuntut untuk menguruskan mayatnya! pehhhh nak tau sambungan lagi boleh lah ke wayang ngeh3~ ni trailer dia..



Emmm kepada yang dah tengok tuh.. Korang rasa bape bintang nak bagi? Emm tapi apa yang boleh wa cakap... Sambungan filem ni memang gempak wooo! Aku pon xsabar nak tengok! huhuhu! Tapi Sipnopsis sambungan filem ni ialah dimana Amran yang sudah insaf, tetapi muncul seorang lagi hantu, iaitu bekas pakwe si bohsia tu jugak yang menuntut supaya Amran mencarikanya balek dimana tempat kematian Maya. Dikatakan bekas pakwe bohsia ni ingin memuja khurafat tempat kejadian si mati agar menjadikan dirinya semakin kacak! Masih menggunakan watak utama yang sama dan ditambah sedikit pelakon baru dalam filem ini. Khabar angin dikatakan filem ni akan muncul pada Hari Raya Haji tahun depan.. Jom lihat pelakon barunya:

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Apamacam Hantu Baru ni? Seram kan? huhuhu... Tak Sabar Nak Tengok! ngeh3!!

6 comments:

JorjaZahra's Collection said...

kah3..xsabar nk tgk hantu boncet~

budakijaupendek said...

hahaha
hantu boncet!
em teringin nk g tengok tp takde mse lg. huhu

ANISA said...

hantu boncet?? more to hantu boroi ada la..

Mohd Ballack said...

Hantu pak chek xde eh... ehehehe

Tak Yah Uji Akal said...

hahaha seram woi citer ni! aku pon xsabar nak tgk..ngeh3!

puteraduyong said...

haha...buncitt!!
mesti best nih...