Wednesday, 7 September 2011

Sanggupkah Anda Makan 12 Burger ini??



Burger ialah sejenis makanan! semua orang tahu apa itu burger~ Tapi aku yakin xsemua orang tahu apa itu burger bila burger tu jadi pelik maaa~ anda sanggup makan? anda sanggup rasa? anda nak test? boleh ajer..apa susah2~ ngehehehe.. jemput2! Sama2 makan burger pelik! :D




1. MOUSE BURGER

2. CENDAWAN MARIO BURGER 

3. CUPCAKE BURGER

4. BURGER KAIN

5. HUMMER BURGER

6. MOTOR BURGER

7. TILAM BURGER
8. BURGER KURA-KURA

9. CHEESEBURGER DALAM TIN

10. DRESS BURGER

11. SELUAR DALAM BURGER
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

12. BURGER DOSA!!!!



1-12.. Manakah pilihana anda?



pssst: Terpulang kepada anda nak makan mana~ Dalam dunia ni xda yang pelik jika anda sendiri yg pandai mengguji akal! kekeke :D






10 comments:

Anonymous said...

ntah pape je...

ANISA said...

adeiii...pelik betul depa nieh...GCB je la...

miratun madihah said...

burger mcd lagi sedap

liyana shamsuddin said...

macam-maca burger ada..hehe

Tak Yah Uji Akal said...

burgero tol org skrg yg cipta pelik2 ni! hahaha

yad'z said...

=.="

teynteyn the doll said...

hok last tu..geli! haha

Lia Irdelia said...

mcm2 pun ada... huhuh

Tak Yah Uji Akal said...

manusia makin kreatif tapi ada makin bodoh~ hahaha xley nak lari la kn kui3...

Kakkoii said...

x tau nak kate pe... yg last tu wat aku ilang selera nak mkn burger!