Wednesday, 24 August 2011

Cara Menurunkan 20kg Berat Badan Dengan Cepat!





Selamat Pagi! Macam biasa~ Kalini takyah uji akal akan membawa satu khabar baek kepada anda diluar sana yang mengalami obesiti terlampau dibulan2 Ramadhan ni! haaa entri kalini akan menceritakan video di mana Pakcik Tua ( dulu kawan lama ) akan mengajar anda cara2 untuk kurus dengan mudah. Boleh dibawak kemana dan menguji cara ini jika anda berpeluang untuk melakukanya k~ Cara ini tanpa diet, tanpa senama, tanpa pengambilan ubat2tan mahupun pembedahan menyedut lemak dan babat dengan jayanya! Selamat Mencuba Kaedah  ini:


video



Ok. Terimakasih Pakcik Tua. Kerana bukan sahaja kekreatifan anda dalam membuat penampilan. Malah kepandaian terbaek kamu kerana tergolong muka anda dalam blog ini! wahahaha jom cuba!


pssssst: pehhh Ramadhan dah naek, Syawal xkan makin menurun? pehhh pehhh pehhh!


9 comments:

nadzirah roslan said...

haha..raye ni nk try la..kekeke

tomatokering :) said...

kahkahkahkah ! mcm sengal .. ;p

luna qiszara said...

hahaha.. siot je kan..
tp berkesan cara tu.. :p

Tak Yah Uji Akal said...

nadzirah: hahaha jom2..mase utk kurus weyhhhh! koi3
tomato: kekek~ selamat mencuba gk! :D
luna: haha mmg berkesan sgt2..malas xmls jer r~

::budak:: said...

saiko la kwn lame pakcik tu..haha

Tak Yah Uji Akal said...

bukan kawan..bekas kawan~ skrg dia dah kena tgkp msuk hospital koi3

nerves said...

harhar..buto ape ni

Cik Bell said...

hahaha..boroinyer tetap terserlah..'p

Tak Yah Uji Akal said...

ada sesape terasa ke nak jadi macam pakcik diatas? bahaha