Monday, 29 August 2011

Maaf Papa... Rooney Xdapat Balek :(


Tooot2...tooot2... Panggilan datang, dengan segera aku mengangkat..

P= Pakcik
R= Rooney

P: Hallooo sapeni?
R: Papaaaaaaaa..ni Rooney la!
P: wahhhhhh Rooney! apakabar anakku...balek beraya x?
R: huhu maaf papa..arini Rooney dgn kengkawan raya kat sini jer..
P: Laaa napelak??
R: Pak Fergie xbagi balek...huhu
P: alaaaaaaaa abes xkn nak suro papa buka dan beraya sorang2???
R: emm maaf papa...memang xdapat balek..ada urusana dengan kegkawan ni..
P: Emmm ko ni..lupa daratan la,dah berjaya pon xingat Malaysia dah..huk3
R: Xpelaa papa..semalam papa tgk x Rooney maen?
P: Ko maen pelacur mana lagi ni?
R: Bodohlah papa ni..maen bola la..lawan Arsenal...menang 8-2 tu hahaha!







P: yeke???? wahhh seb bek la uma papa xde astro..lau x da lame papa jerit tanpa henti ni! hehehe
R: tahu xpe papa..rooney dapat hat trick lagi tau hahaha
P: wahh tahniah2..terubat sikit hati ni walaupun ko xbalek...
R: Thanx u papa!!
P: Takyah nak papa sangatlah..k lah..aku nak men meriam ni...
R: kenapa lak nak men meriam? papa minat arsenal ke?
P: kalau aku maen setan merah, kira aku menyambut sekali kedatangan setan yang dibebas dari ikatan ni..maklumlah dah Syawal ni..kenalah beringat sikit~
R: papejela.. Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin Papa!!
P: Zahir jer..ko dari dulu xpenah menang lawan kebatinan aku...
R: vavi tol..huk3 k da..chowwwww
P: papai....muahhhh selamat hari raya gak..
R: kbai

Sedih lagi...masih xbalek anak2ku tahun ni~ :( huhuhuhu



7 comments:

Anonymous said...

ape punya siaaaaaaaaal la rooney tu ! HAHAHAHA . anak derhaka !

Tak Yah Uji Akal said...

cettt berani kutuk anak aku! bahaha

Tak Yah Uji Akal said...

cettt berani kutuk anak aku! bahaha

Black PeppEr mALayA said...

memang aku bunuh boom rooney 6ti! hahahah,..apa2 pun nice entry,..

nadzirah roslan said...

alololo cian nye pakcik beraye sorg2.. makcik nye mane?

Tak Yah Uji Akal said...

black pepper: hahaha toksah bunuh..nti duit gaji dia, aku xdpt stiap bulanan haha~

nadzirah: makcik? dah lama mati...lama dah menduda~ sobsob~

Nathaliefong said...

sabar eh pak cik. Selamat hari raya! sengal tul Ronney ni.ahaha