Friday, 19 August 2011

Kenapa Jepun Mengharamkan Poco-Poco?



Kalini pasal entri senaman poco-poco..
Pernah buat tarian ni? haaa mungkin dulu2, siapa pernah wat tarian ni xkiralah atas padang ke, dalam dewan ke, yang pasti memang boleh gian dengar lagu senaman yang panjang ni wakaka.. tapi kalini entry kita sembang dasar pandang ke timur,, Betol ke Jepun pun mengharamkan tarian ini?? apa kes?? jom tengok~


                                               


Hahaha..lihat, memang patut pun.. walaupun kita taktahu la samada poco2 tu wujud ke tak kat Jepun tu, yang patut diharamkan adalah tarian gampang lagi pelik sebagaimana 2 awek ni buat! Tahniah kepada 2 awek Jepun ni kerana anda telah tersenarai dalam kandungan yang Tak Yah Uji Akal~ kui3

5 comments:

Klik Aje ! said...

Huhahuhahuaaa... lawak nak mampus.

azrijohan said...

mak aih...dahsyattt


http://innit.nuffnang.com/view/1992991/faktasebab-utama-bloggers-memilih-iklan-nuffnang

PATRAQUE said...

selamat tak pocong2 je... :P

fiq. said...

asal pelik beno poco2 deme ni?hahahaha

zana syaza said...

x paham pun...