Thursday, 25 August 2011

Video: Awek Ni Sendawa Beriramalah!



Ada rupa sapa awek ni? macam kawan korang ke? haha~ Kalau takde jom kite terus terjah direct entri ini!




Sendawa. Pasti orang pernah sendawa dalam hidup. Xkiralah selepas makan, atau tengah lapar ke. Pasti mengalami sendawa! Banyak angin adalah salah satu faktor kita sendawa. Tapi kalini entri akan menceritakan tentang seorang awek yang boleh orang kata ada rupa lah tapi xkena dengan perangai~ bahaha mungkin korang xpaham maksud aku pada yang xpernah tengok lagi video ni. Mari pakcik tunjukkan macamana gaya minah ni sendawa dengan gayanya tersendiri yer!



Hahaha amacam? boleh buat? Takyahuji luaran.Tengok dulu sendawa berapa marhalah pergi bahaha~ Tahniah awek ni termasuk senarai blog Takyahujiakal ini kerana telah membuatkan manusia memikir pelbagai persolan diminda! cewwah..

6 comments:

ieda said...

salam kenal

tergamam kejap saya nie :)

PATRAQUE said...

mulut die msti busuk tahap cipan... :P

syikin alias said...

haha...sebijik mcm robot dlm cter transformer...

RIMA DANIA said...

memang mcm robot haha

tini ein said...

ni dapat kat mak aku , takyah uji akal..dipelangkung teross...haha!!

kura said...

haha.... mcm alien dah!