Sunday, 21 August 2011

Pendedahan: Lelaki VS Perempuan.. Siapa Lebih Gatal?


Hohooiiii kepada peminat setia ruangan Tak Yah Uji Akal...
kalini pakcik nak sembang pasal Lelaki Vs Perempuan. Siapa lebih gatal??
heeee setelah sedia maklum lah kan.Ramai yang anggap dan sengaja tahu jawapanya utk jawap apa.
Kebanyakkan akan jawab= "ehh LELAKI lebih gatal berbanding perempuan tau!!" pfffft..
Xkiralah Lelaki yg dimaksudkan itu umur kecik lagi ke, dewasa ke, remaja ke, atau yang berpangkat tua2  berisi ke dan yang jenis tak sedar diri muka pecah tabung surau jangan cakap lah~
Tetap nak gedik2 cakap yang LELAKI jugak memang gatal..
Mungkin ada bukti dan kisah silam kot dorang boleh dikatakan begitu.. xgitu? kekeke~
PEREMPUAN pula orang kata dia akan jadi gatal bila dilayan lelaki yang menggatalkanya. haha :D
Sampai bila tuduhan terhadap LELAKI dan PEREMPUAN dikenakan camni?
Entahlah labu..malas nak cakap panjang, buka minda, keringkan hati, xyh nak serius sgt dan sempoi lah dalam kehidupan ni~ Maaf sebab entri kalini agak gampang sket ( nak suro korg nilai ) wahaha~ papepun......
Jom layan gambar2 tengok tahap kegatalan mereka yang sempat dirakam ni:







Ok. Dah tengok? Dah layan? ngeh3~
Kenapa anda berkata berkata begitu? Dan kenapa anda menafikan begitu?
Hmmm kat sini pakcik nak bagi gambaran sejauh mana kebenaran tersebut berlaku walaupun kita tak perlu lah nak uji akal percaya bulat 100% koi3~ jom tengok video ni utk pembuktian wahaha:


Kah3..anda lihat anda renung anda paham anda selamilah akal sendiri yer dgn jawapanya~ Apa yang orang dakwa LELAKI adalah Gatal berbanding perempuan, PEREMPUAN akan jadi gatal bila melayan lelaki adalah adalah satu kenyataan yang silap dan salah untuk dihukum kesemuanya! Memang dah sah masuk ranking Tak Yah Uji Akal bagi sape yang cakap camtu. Bagi pakcik individu tu sendiri yg akan menentukan sifatnya gatal atau tidak. Tak boleh la nak tuduh SEMUA laki lagi itu gatal teruk k~  sebab xsemua laki camtu kan kan kan..


Kesimpulan: Jangan layan pepatah inggeris cakap " kehidupan sebenar lelaki bermula pada umur 40 tahun" demmmmm...yg mati sebelum umur 40 tahun tu bila dia nak hidup2?? renung2kan lah ye kawan~ bahaha!!

9 comments:

Bluewendy said...

fuh....gatal3!!

Tak Yah Uji Akal said...

fuh...garu3!!

Hacker Ninja Saga said...

kalau cmni ku pon mau

RIMA DANIA said...

tgk gmbr anak org putih byk jd cntoh tp pd sy memang diorg terawal matang dr anak melayu sebab saya dah rasa membesar dan bersekolah dgn anak org putih.. mereka ni terlebih advance huhu.. bila kwn2 buat bkn2 kat sekolah.. balik je rumah sy report kat mak hahaha..

fairuz said...

hahahaha bengom sungguh pakcik!!

zalberto razrel said...

adessss..maluuu :(

PATRAQUE said...

terbaek pakcik!

nerves said...

pasni bleh buat bapok dgn pengkid mane lagi gatal~

Muslimah Optimis said...

hadoiiiiiiiiii..tengok gambo2 dak2 kecik tu..ish3