Friday, 19 August 2011

Jangan Cari Boyfriend Yang Main......



Entry ni dikutip dari post2 kat FB:


Jangan cari bf yg main BOLA sbb dia akan sepak2 kita,,

Jangan cari bf yg main BADMINTON sbb dia akan pukul2 kita,,

Jangan cari bf yg main VOLLEYBALL sbb dia akan tampar2 kita,,


Jangan cari bf yg main LUMBA LARI sbb dia akan lari2 meninggalkan kita,,

Jangan cari bf yg main KUDA sbb dia akan jadikan kita kuda tunggangan,,

Jangan cari bf yg main TINJU sbb dia akan tumbuk2 kita,,

Jangan cari bf yg main GIMNASTIK sbb dia akan lompat2 depan kita,,

Jangan cari bf yg main BOWLING sbb dia akan jadikan kita sebagai pin,,

Jangan cari bf yg main CARROM sbb dia akan jentik2 kita,,

tapi....






tapi cari bf yg main RUGBI sbb dia akan peluk and sentiasa lindungi kita...renung2kan & selamat memilih :))


Huwa3!! sekadar gurauan.. Banyak tol orang sekarang post pasal benda " jangan cari bf"  bla3.. Bagi pakcik ,semua sukan adalah terbaek! Majulah BF untuk negara.. pffffft~ 


9 comments:

IMANSHAH said...

aku main hoki pok cik..

RIMA DANIA said...

hahaha selalu gak dgr joke ni..
kalu jgn carik gf yang main ni ade tak.. bola jaring.. batu seremban.. congkak.. hihihi

Tak Yah Uji Akal said...

imanshah: hoki malas nak buat..sbb kejam sgt~ kekekeke
rima: kalau seremban mungkin kene lambung2 dan congkak mungkin kene hentak pakai kayu tu kn ish3 kejam2

Fahmi Mahat said...

jangan cari yang main bola baling nanti kena baling?

jangan cari yang main baling selipar jepun, nanti kena baling selipar jepun?

apa, apa?apa pun x boleh yea... :D

yang suka entri ni
FahmiMahat

Tak Yah Uji Akal said...

apa2 pun.. kena uji akal gak kan sebelum baling~ haha.. :D

maszull said...

salam...kelakar betul...apa2 pun ada juga logiknya kn...

semoga dpt bf yg benar2 menyayangi diri kita seadanya...:)

Noriko Miyosyi Aizawa said...

yeaaa dah dpt yang ragbi..hahhaha

Atha ali said...

cmna plak ngn men bsket ball...?

Mary Ibrahim said...

kalo kriket cmne lak?