Sunday, 21 August 2011

Gempar: Tarian Tiang yang PANAS!!


Haaa Kalini Pakcik nak cakap pasal Tarian Tiang ni~ Haha semua tahu kalau sebut jer tarian tiang mesti dikaitkan dengan tarian bogel. Tapi benda camni dah jadi sukan dah kat Colombia. Jom tengok petikan dan sumber yang diambil dari Kosmo:
MEDELLIN – Tarian tiang semakin popular di kalangan masyarakat di Colombia kerana ia dianggap sebagai satu seni senaman yang menggabungkan pelbagai elemen sukan seperti gimnastik dan akrobatik.
Sebelum ini, tarian tiang itu kerap dianggap sebagai persembahan erotik dan bogel untuk tontonan pengunjung-pengunjung kelab malam di negara-negara Barat.
Tarian tiang itu pada kebiasaannya menampilkan seorang penari wanita yang menari di sekeliling tiang termasuk membuat pelbagai aksi seperti bergayut. – Agensi (Sumber Kosmo)

Tapi apa akan terjadi kalau buat jenis tarian tiang macam manusia ni?

Terbukti atas basikal pon boleh demi sesuap nasi~



Walaupun cacat, ia bukan penghalang untuk mencari rezeki~




            Di jepun gak ada tarian tiang yg menggunakan buluh. Orang kita buat meriam dan lemang~




Ketandusan dan harga besi yang mahal pendorong si takyahuji akal ni membuat senaman di situ.



"Apa tgk2?? ingat manusia je boleh.." Kucing pun mampu siaaa~ celah mana pun jadi la...



Dan untuk melihat aksi lebih panas dalam tarian ni...mari lihat video tarian tiang ini:




Tahniah..anda bolehlah cuba2 di pokok kelapa atau mana tiang2 lampu rumah berdekatan.. Selamat bersenam dan mencari rezeki~ koi3










2 comments:

Si Pujangga said...

haha.. gambar sangat lawak.. :D

Mohd Ballack said...

hahaha... abis org nk wat tarian tiang..